A Coca-Cola és Shanghai ügynöksége, az Oglvy&Mather új outdoor megjelenéssel rukkolt elő: hogyan osszuk meg a jókedvet és a boldogságot egymással egy üveg üdítőn keresztül. A citylightok a Coca-Cola Company „Open Happiness” kampányának részét képezik, amellyel szándékuk, hogy az „örö és bodottá” összehozza az embereket a világ minden táján. A kreatívot egyébként Jonathan Mak Long diákművész tervezte, akiről már hallhattunk a Steve Jobsra emlékező Apple plakátja kapcsán. A Coca-Colás ehhez hasonlóan egyszerű, látványos vizuális ötlet, de ismerek olyan ügyfelet, akinél a kézről kézre járó egy szem kólásüveg felvetette volna a kérdést: „Ez olyan, mintha mindenki ugyanazt az üveget nyalná végig, nem gusztustalan???” ......hát így.
„És akkor mindenki egyet nyal?”
2012.05.04. 10:41 ad-renalin
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://larakamilla.blog.hu/api/trackback/id/tr114488040
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.